vrijdag 6 september 2013

Een wijze vrouw zei gisteren tegen mij: Jij moet een blog gaan schrijven!

Dus hier zit ik dan, schrijvend aan mijn eerste blog. Schrijven is een manier van verwerken, wordt er gezegd(ik heb zelfs mezelf er op betrapt dit eens als advies te geven aan 1 van mijn cliënten). En verwerken is iets wat ik momenteel goed kan gebruiken. Wat dus weleens de reden kan zijn dat deze wijze vrouw dit tegen mij zei. 
De precieze inhoud van deze blog is ook voor mij nog onduidelijk, maar dat het over mij zal gaan is duidelijk. Ik zit nu al een kwartier te bedenken welke onderwerpen het allemaal kunnen worden, maar er komen zoveel dingen in mij en tegelijkertijd heel weinig.
Wel zal ik kort wat over mezelf vertellen:
Sinds een half jaar ben ik weer werkzoekend in zorgland. Dat ik dit als eerste over mezelf noem is geen roep om aandacht (tenzij je dit leest en een baan voor me hebt liggen), maar in deze periode heb ik mezelf weer beter leren kennen en heb ik veranderingen in mijn leven aangebracht waar ik deze semi-vrije maanden dankbaar voor ben. Van het ontwikkelen van een levensstijl die bij mij past tot het vinden van passende hobby's. 
Daarnaast ben ik een jonge vrouw, net van school en druk bezig met alles wat mij bezig houdt.


Hoe sluit je nu zo'n blog af? Weer zo'n vraag waar ik nog nooit over nagedacht heb. Hier komt die dan, mijn eerste afsluiting van mijn eerste bericht op mijn eerste blog: