dinsdag 24 september 2013

Samenvatting van Evelien

Na een kort inleiding worden ik en mijn mededeelnemers vanavond gevraagd om op te schrijven welke eigenschappen als eerste bij je opkomen wanneer je naar de andere deelnemers kijkt, deze op te schrijven en later uit te spreken naar de anderen. En wat een mooi lijstje krijg ik dan aan het einde terug!
  • Oplettend
  • Leergierig
  • Verzorgd
  • Duidelijk
  • Kat uit de boom kijken
  • Hulpvaardig
  • Onzekerheid
  • Aan de regels houden
  • Consequent
  • Structuur
  • Geordend
  • Harde werker
  • Perfectionist
  • Spontaan
  • Sociaal
  • Humoristisch
  • Serieus
  • Open
Een lijst van eigenschappen waar ik met trots van zeg: Dit is Evelien!

Een grote eye-opener voor mij was dat er gezegd werd (door verschillende mensen) dat ik spontaan ben. Een eigenschap waarvan ik nooit heb gevonden dat ik deze bezit, maar de laatste jaren steeds meer van zich laat horen. Door het vinden van een beroep wat ik goed kan, waar mijn passie ligt en waar ik mijn energie uit kan halen wordt ik meer zeker van mezelf en maakt de onzekerheid en het kat uit de boom kijken plaats voor spontaniteit en zekerheid. Een verandering die voor mij  welkom is, die ik met beide armen zal omarmen en zal koesteren.