dinsdag 1 april 2014

Ik wil mensen blijer maken

Het zal wel bij het proces horen, maar gisteren zag ik het niet meer zitten om met mijn goede idee verder te gaan. Na positieve reacties kreeg ik wat kritische feedback en kwam ik erachter wat er nog meer bij komt kijken. Een visie ontwikkelen, bedenken wat je doelgroep is en hoe je de activiteit vorm wilt geven. Als ik had geweten van te voren dat dit er allemaal nog bij kwam kijken....

Had ik het alsnog gedaan, want ik geloof toch echt in mijn idee. En ook andere mensen geloven in mijn idee. En geloven in mij. Nu is het een kwestie van doorzetten en gewoon doen.

Gelukkig stond er voor vandaag een bijeenkomst met het pilotteam van Werken in Netwerken gepland vol met Smaakmakers die allemaal al eens op dit punt zijn geweest of misschien ook wel op dat punt waren. Toevallig gingen we het vandaag hebben over lange termijn doelen en korte termijn doelen. Als inleiding werden wij tijdens een Tibetaans gedicht schrijven begeleid naar wat we willen. Dus vandaag had ik 2 vliegen in 1 klap! Een mooie gedicht en weer motivatie om door te gaan met het werkelijkheid maken van mijn plan.

Ik wil mensen blijer maken
Ik ben in het midden
Ik zie mijn doel langzaam duidelijker worden
Energie komt naar boven

Ik ben in het midden
Hier voel ik mij gelukkig
Energie komt naar boven
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht

Hier voel ik mij gelukkig
Dit geeft mij rust
Een glimlach verschijnt op mijn gezicht
Het warme gevoel groeit van binnen

Dit geeft mij rust
Ik weet wat ik moet doen
Het warme gevoel groeit van binnen
Mijn doel is minder vaag

Ik weet wat ik moet doen
Ik zie mijn doel langzaam duidelijker worden
Mijn doel is minder vaag
Ik wil mensen blijer maken

Foto